مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 13:372022-02-22سياسي

درخواست حذف بند ت تبصره یک ماده یک قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت


نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع نمایندگان استان حذف بند ت تبصره یک ماده یک قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را درخواست کردند.

- فداحسین مالکی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: پیرو انتشار دفترچه راهنمای نهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور(سال 1400) و اعلام نیاز چهارده دستگاه اجرایی به نیروی انسانی، فرصت بسیار مناسبی برای استان های محرومی چون سیستان و بلوچستان برای جبران کمبود نیروی انسانی است.

  نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی افزود: متأسفانه طبق بند ت تبصره یک ماده یک قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، که بیان می دارد اعطای کلیه امتیازات و تسهیلات این قانون مشروط بر آن است که نرخ باروری شهرستان محل زادگاه پدر یا فرزند بالای 2/5 نباشد، استان سیستان و بلوچستان (تنها استان در کشور) از امتیازات ماده 15 و 59 ماده دیگر این قانون محروم مانده است.

وی ادامه داد: با بارگزاری درخواستی دو فوریتی در سامانه ضمن اعتراض به بند ت تبصره یک ماده یک این قانون  آن را مصداق تبعیض اجتماعی در حق خود مردم نجیب استان دانسته و خواستار حذف تبصره بند و تبصره نامبرده از متن این قانون و اعمال روش های قانونی از طرف مجلس هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست حذف بند ت تبصره یک ماده یک قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

درخواست حذف بند ت تبصره یک ماده یک قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت