مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 13:022022-02-22اقتصادي

سهم 53 درصدی گیلان در بازنشستگی پیش از موعد


مدیرکل تامین اجتماعی گیلان، با بیان اینکه 53 درصد بازنشستگان تامین اجتماعی استان در پایان سال 1399 را بازنشستگان پیش از موعد تشکیل داده اند، گفت: - سهم بازنشستگی های پیش از موعد در گیلان بیشتر از بازنشستگی عادی و بالاتر از متوسط کشوری است.

علی حسین نژاد در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به سهم بازنشستگی گیلان، اظهار کرد: براساس گزارش های آماری بر مبنای پایان سال 1399 که توسط مبادی ستادی منتشر گردیده است، 50 هزار و 763 نفر معادل 53 درصد مجموع بازنشستگان تحت پوشش تامین اجتماعی در گیلان را افرادی که به صورت پیش از موعد بازنشسته شده اند تشکیل می دهد.

وی با بیان اینکه 45 هزار و 81 نفر یعنی 47 درصد بازنشستگان تحت پوشش نیز به شکل عادی و با قوانین متداول بازنشسته گردیده اند، تصریح کرد: شاهد بازنشستگی های پیش از موعد هستیم.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان، آمار مذکور را بیانگر سهم بیشتر بازنشستگی های پیش از موعد در استان نسبت به بازنشستگی های عادی دانست و افزود: با توجه به اینکه متوسط این شاخص در سطح کشور 50.

7 درصد است، استان گیلان از این حیث نیز بیشتر از متوسط کشوری است.

حسین نژاد، با تاکید بر اینکه بازنشستگان تنها یکی از سه گروه مستمری بگیران و البته بزرگترین آنها با سهمی حدودا 60 درصدی هستند، خاطرنشان کرد: نزدیک به 20 هزار بازنشسته عادی استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 53 درصدی گیلان در بازنشستگی پیش از موعد

سهم 53 درصدی گیلان در بازنشستگی پیش از موعد