مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 11:122022-02-22فرهنگي

خط قرمزهای برای فیلمی با بازی تنابنده


ابراهیم ایرج زاد درباره انتخاب محل فیلمبرداری و لوکیشن این اثر گفت: با وجود اینکه ماجرای این فیلم در مشهد رخ داده است اما اجازه فیلمبرداری در این شهر را نداشتیم و فقط سعی کردیم با تمرکز بر لهجه بازیگران، - این فضا به صورت غیرمستقیم به مخاطب منتقل کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابراهیم ایرج زاد کارگردان عنکبوت در مراسم اکران خصوصی این فیلم که شب گذشته دوم اسفندماه در پردیس شمیران برگزار شد، پیش از نمایش این فیلم با بیان اینکه از سال 96 تصمیم به ساخت این اثر گرفتیم اما از همان ابتدا با چالش هایی مواجه شدیم بیان کرد: جواد نوروزبیگی و محمدصادق رنج کشان ریسک بزرگی برای سرمایه گذاری در این پروژه انجام دادند، به همین دلیل از آنها قدردانی می کنم زیرا احتمال توقیف و عدم نمایش این اثر کم نبود.

این کارگردان با بیان اینکه ماجرای این فیلم در مشهد و حدود 20 سال پیش رخ داده مطرح کرد: از همان ابتدا برای ساخت این فیلم اجازه فیلمبرداری را در این شهر به ما ندادند و علاوه بر آن در ادامه هر چیزی که به مشهد ارتباط پیدا می کرد، خط قرمز پروژه ما بود.

این درحالی است که من خودم هم اهل مشهد هستم.

ایرج زاد درباره انتخاب لوکیشینی متناسب با فضای این فیلم توضیح داد: باید به دنبال لوکیشن هایی می رفتیم که شهر دیگری را نمایندگی نکند و اجازه استفاده از لهجه مشهدی ند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط قرمزهای برای فیلمی با بازی تنابنده

خط قرمزهای برای فیلمی با بازی تنابنده