مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 11:122022-02-22بين الملل

در روزهای آینده شاهد انعطاف بیشتری از سمت اروپایی ها خواهیم بود


هرچند تاکنون مذاکرات به نتیجه کامل نرسیده است، اما این نگاه وجود دارد که شاهد انعطاف پذیری بیشتری از سوی کشورهای غربی به خصوص سه کشور اروپایی در مذاکرات وین باشیم.

- ایسنا/خراسان رضوی یک تحلیلگر مسائل اروپا گفت: هرچند تاکنون مذاکرات به نتیجه کامل نرسیده است، اما این نگاه وجود دارد که شاهد انعطاف پذیری بیشتری از سوی کشورهای غربی به خصوص سه کشور اروپایی در مذاکرات وین باشیم.

مهدی فتحی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اهمیت سفر چند روز گذشته وزیر امور خارجه کشورمان به آلمان، اظهار کرد: این سفر به دلیل مذاکرات وین و اظهار نظرهای وزیر امور خارجه ایران، تأثیرگذاری بر مذاکرات، روابط ایران و آلمان و تبیین دیدگاه های ایران در کنفرانس امنیتی مونیخ بسیار حائز اهمیت بود.

وی بیان کرد: با توجه به آنچه تمامی کارشناسان می گویند، به نظر می رسد که توافق در دسترس باشد و تمامی طرفین مذاکره کننده تمایل دارند به توافقی دست یابند، ولی در روزهای پایانی مذاکرات به نظر می رسد که طرف غربی باید مقداری از مواضع غیرقانونی خود عدول کند و امتیازات بیشتری به جمهوری اسلامی ایران بدهد تا مذاکرات به نتیجه خوبی برسد.

این تحلیلگر مسائل اروپا عنوان کرد: هرچند تاکنون مذاکرات به نتیجه کامل نرسیده است، اما این نگاه وجود دارد که شاهد انعطاف پذیری بیشتری از سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در روزهای آینده شاهد انعطاف بیشتری از سمت اروپایی ها خواهیم بود

در روزهای آینده شاهد انعطاف بیشتری از سمت اروپایی ها خواهیم بود