مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 11:122022-02-22بين الملل

فلسطین: اظهارات گانتش درباره کشور فلسطین نقض قوانین بین المللی است


وزارت خارجه فلسطین اظهارات تکراری وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را که مدعی شده بود، کشور فلسطینی وجود نخواهد داشت محکوم کرد.

- وزارت خارجه فلسطین اظهارات تکراری وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را که مدعی شده بود، "کشور فلسطینی وجود نخواهد داشت" محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد الدیک، مشاور سیاسی ریاض مالکی، وزیر خارجه فلسطین در اولین واکنش به اظهارات بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در کنفرانس امنیتی مونیخ مدعی شده بود، هرگز فلسطینی ها در آینده کشور کاملی نخواهند داشت و تنها یک رژیم و دولت خواهد بود، به روزنامه عربی21 گفت: وزیر جنگ اسراییل با این اظهارنظر مساله جدیدی را مطرح نکرده، ما او را از موضعگیری های سیاسی ائتلاف حاکم در کابینه اسراییل به ریاست نفتالی بنت (نخست وزیر رژیم صهیونیستی) به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از توافقنامه های گروه ها در این ائتلاف به خوبی می شناسیم.

مشاور سیاسی وزیر خارجه فلسطین اظهار کرد: بنت صراحتا گفت، هیچ مذاکرات سیاسی با فلسطینی ها وجود ندارد و هرگز وجود نخواهد داشت و آنها هرگز کشوری نخواهند داشت و این علیه اصل راه حل دو کشوری است.

او در ادامه گفت: از یک زاویه دیگر ما انعکاس اظهارات گانتس را در استمرار الحاق آهسته کرانه باختری اشغالی و الحاق و یهودی سازی قدس و تغییر نشانه های آن و جداسازی کاملش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسطین: اظهارات گانتش درباره کشور فلسطین نقض قوانین بین المللی است

فلسطین: اظهارات گانتش درباره کشور فلسطین نقض قوانین بین المللی است