مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 10:422022-02-22اجتماعي

خشکاله شهروندان منطقه 22 به کمک تامین نهاده های دامی می آید


معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 22 از اجرای طرح خرید خشکاله(پوست میوه وصیفی جات) از شهروندان و تحویل آن به دامداری ها برای تامین نهاده های دامی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس، علیرضا علی بخشی در خصوص اجرای این طرح اظهار داشت: با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از پسماندهای تر شهروندان از پوست میوه و صیفی جات تشکیل می شود، به همین منظور طرح جمع آوری خشکاله های شهروندان از سوی معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه 22 به شکل ویژه در غرفه های پسماند به اجرا درمی آید.

وی در پاسخ به این سوال که این خشکاله ها در چه زمینه ای مورد استفاده قرار می گیرد؟ پاسخ داد: شهروندان پوست میوه و ضایعات صیفی جات را بعد از خشک کردن به غرفه های پسماند مستقر در محلات منطقه 22  ارائه دهند و در قبال هر کیلو خشکاله بین یک هزار و 100 تا یک هزار و 500 تومان وجه دریافت کنند و این خشکاله ها بعد از جمع آوری توسط پیمانکار مربوطه در اختیار دامداری ها برای تامین نهاده های دامی قرار می گیرد.

علی بخشی ادامه داد: متاسفانه شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه موجب مشکلات در زمینه تامین نهاده های دامی در کشور شده است که در صورت اجرای صحیح این طرح کمک بزرگی به صنعت دامداری کشور به عنوان مهم ترین صنعت غذایی خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشکاله شهروندان منطقه 22 به کمک تامین نهاده های دامی می آید

خشکاله شهروندان منطقه 22 به کمک تامین نهاده های دامی می آید