مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 10:172022-02-22اقتصادي

سرانجام نرخ کرایه های تاکسی در سال جدید/ نرخ کرایه وابسته به مدت سفر شد؟


معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه انعطاف پذیری در قیمت کرایه های تاکسی با استفاده از ظرفیت هوشمندسازی ضرورت دارد گفت: می توان بسته به مدت سفر و ترافیک افزایش دامنه 30 درصدی نرخ کرایه تاکسی را در نظر گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، بررسی نرخ کرایه انواع تاکسی، سرویس مدارس و تعیین بهای انواع خدمات تاکسیرانی در سال 1401 امروز در صحن شورای شهر مورد بحث و گفت وگو قرار گرفت و سرانجام پیشنهادات مربوطه در این زمینه با اکثریت آراء به تصویب رسید.

مجتبی شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در اینباره اظهار داشت: باید انعطاف در قیمت گذاری نرخ کرایه تاکسی ها داشته باشیم که این مسأله ظرفیت هوشمندسازی تاکسیرانی را نشان خواهد داد.

وی افزود: ان شاءالله برای سال آینده سامانه مربوطه ایجاد خواهد شد البته در حال حاضر QR کد در تاکسی ها فعال است و مسافران می توانند با استفاده از آن کرایه های خود را الکترونیکی بپردازند.

معاون شهردار تهران گفت: می خواهیم محاسبه کرایه ها به این صورت باشد که برای راننده مدت زمان سفر و ترافیک لحاظ شود مانند تاکسی های اینترنتی و علاوه بر نرخ پایه که به تأیید شورای شهر می رسد بسته به مدت سفر و ترافیک نرخ ترافیک تغییر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانجام نرخ کرایه های تاکسی در سال جدید/ نرخ کرایه وابسته به مدت سفر شد؟

سرانجام نرخ کرایه های تاکسی در سال جدید/ نرخ کرایه وابسته به مدت سفر شد؟