مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 10:122022-02-22فرهنگي

نمایش فیلم های شهرام مکری در آکادمی فیلم و هنر بروکلین


 «جنایت بی دقت» در کنار سه فیلم بلند دیگر از شهرام مکری طی سه روز در نیویورک به نمایش درخواهند آمد و این کارگردان، جمعه ششم اسفند و شنبه هفتم اسفند در جلسه پرسش و پاسخ با تماشاگران این فیلم ها شرکت خواهد کرد.

-   جنایت بی دقت در کنار سه فیلم بلند دیگر از شهرام مکری طی سه روز در نیویورک به نمایش درخواهند آمد و این کارگردان، جمعه ششم اسفند و شنبه هفتم اسفند در جلسه پرسش و پاسخ با تماشاگران این فیلم ها شرکت خواهد کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ماهی و گربه ، اشکان، انگشتر مبارک و چند داستان دیگر و هجوم در این آکادمی به نمایش درمی آیند.

آکادمی فیلم و هنر بروکلین مرکزی است با قدمتی صدوپنجاه ساله که به خاطر معرفی و تمرکز بر آثار نوآور و مدرن مشهور است.

در برنامه این ماه آکادمی هنر بروکلین، نمایش فیلم هایی چون ماشین منو بران ، مادران موازی ، بدترین آدم دنیا و پیتزای شیرین بیان آخرین ساخته پل توماس اندرسون در کنار مرور بر آثار شهرام مکری به چشم می خورد.

این مرکز در بخشی از معرفی مکری آورده است: شهرام مکری فیلمساز ایرانی، بیش از یک دهه است که درام ها و تریلرهای جذابی را در سینمای ایران ساخته است.

فیلم های او که به خاطر فرم های بصری پیچیده و تقاطع های زمانی نامتعارفش شناخته می شود، تجربه های جدی با حس شوخ طبعی و احساسی شگفت انگیز برای کار با قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش فیلم های شهرام مکری در آکادمی فیلم و هنر بروکلین

نمایش فیلم های شهرام مکری در آکادمی فیلم و هنر بروکلین