مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 09:322022-02-22حوادث

نهاد وکالت باید بازوان تنومند پلیس در شناسایی جرم باشند


نهاد وکالت می بایست در بسیاری از موارد بازوان تنومند پلیس در جهت روشنگری زوایای مختلف جرم باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرماناشه، امروز به مناسبت هفته وکیل نشست هم اندیشی با حضور سرهنگ دلیری فرماندهی انتظامی شهرستان کرمانشاه، سرهنگ کسانی رییس پلیس فتا استان، سرهنگ کریمی معاونت حقوقی ناجا و اعضاء هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه در محل آن کانون برگزار شد.

سرهنگ دلیری در این نشست ضمن گرامی داشت هفته وکیل، اظهار کرد: ما در برخی موارد وکلا را در مقابل خود می بینم بنا به شرایط جرم و تشکیل پرونده ها که نباید اینگونه باشد بلکه نهاد وکالت می بایست در بسیاری از موارد بازوان تنومند پلیس در جهت روشنگری زوایای مختلف جرم باشند.

وی گفت: نهاد وکلات می تواند با تشکیل کار گروه های مختلف جهت آموزش وکلا و تعامل با پلیس تلاش کند و به طور مثال در بحث بکارگیری درست سلاح توسط نیروی های پلیس از آنان دفاع کند.

فرمانده انتظامی کرمانشاه تصریح کرد: ما نهاد وکالت را از خود می دانیم لذا تقاضامندیم که در اصلاح برخی قوانین یاری دهنده باشند زیرا مشکل جامعه کنونی ما اقتصاد مریضی ست که زمینه ساز جرم خیزی در کشور به خصوص کرمانشاه شده ؛ قوانین حاضر برای موقعیت ها و شرایط گذشته بوده است، لذا واجب است حتما در بسیاری از قوانین بازنگری صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهاد وکالت باید بازوان تنومند پلیس در شناسایی جرم باشند

نهاد وکالت باید بازوان تنومند پلیس در شناسایی جرم باشند