مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 09:272022-02-22سياسي

لکنت رییس سازمان جاسوسی روسیه مقابل پوتین


بر اساس محتوای یک ویدیو، رییس سرویس جاسوسی روسیه همچنان که ولادیمیر پوتین، رییس جمهور این کشور از او از بابت حمایتش از تصمیم به رسمیت شناختن استقلال دو منطقه جدایی طلب مورد حمایت کرملین در اوکراین سوال کرد دچار لکنت زبان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از بیزینس اینسایدر، این ویدیو مربوط به یک تبادل نظر بین ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه و سرگیی ناریشکین، رییس سرویس اطلاعات خارجی این کشور در چارچوب نشست شورای امنیت ملی روسیه در روز دوشنبه است؛ نشستی که در جریانش پوتین هر یک از اعضا را از بابت تصمیمش مورد پرسش قرار داد.

با این حال طبق این ویدیو، به نظر می رسد که ناریشکین در مقابل سخنان پوتین دچار لکنت می شود و رییس جمهور روسیه نیز چندین بار صحبتهای او را قطع می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگاردین، پوتین، ناریشکین را در خصوص اینکه آیا او از به رسمیت شناختن جمهوری های دونتسک و لوهانسک به عنوان کشورهای مستقل به جای محسوب کردن آنها به عنوان بخشی از اوکراین حمایت می کند یا نه تحت فشار قرارداد.

این رسانه می گوید، پوتین دو بار از ناریشکین خواست تا مستقیم صحبت کند! طبق این گزارش، ناریشکین پاسخ داد که او از تبدیل شدن این مناطق به بخشی از خاک روسیه حمایت می کند و پوتین به او گفت که این موضوع در حال حاضر مورد بحث نیست و به رسمیت شناختن آنها به عنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لکنت رییس سازمان جاسوسی روسیه مقابل پوتین

لکنت رییس سازمان جاسوسی روسیه مقابل پوتین