مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 01:022022-02-21ورزشي

وضعیت نامشخص تیم کامپوند برای اعزام به کاپ آسیا تایلند


سرمربی تیم ملی تیروکمان کامپوند گفت: هر چند آماده شرکت در مسابقات کاپ آسیا تایلند هستیم، اما هنوز وضعیت اعزام تیم به این مسابقات مشخص نیست.

- اسماعیل عبادی در گفت و گو با ایسنا، درباره وضعیت کمانداران کامپوند برای اعزام به مسابقات کاپ آسیا، اظهار کرد: این مسابقات 21 اسفند در تایلند برگزار می شود که تلاش فدراسیون بر این است که منابع مالی کافی را برای اعزام تیم به این مسابقات فراهم کند.

البته تیم کامپوند از نظر رکوردی در شرایط بسیار خوبی بسر می برد و طی برگزاری چند مرحله اردوی آمادگی، کمانداران رکوردهای قابل قبولی را به ثبت رسانده اند.

وی از امیر کاظم پور، محمدصالح پالیزبان، حمزه نکویی، حسام الدین کوثر، ویدا حلیمیان، راحله فارسی، کوثر خشنودی کیا و گیسا بایبوردی به عنوان نفرات حاضر در اردو نام برد و گفت: در هر دو بخش کامپوند زنان و مردان شرایط برای کسب مدال در تایلند راضی کننده است و کمانداران در جریان رکوردگیری درون اردویی سعی کرده اند بالاترین امتیاز را کسب کنند.

عبادی در پایان خاطرنشان کرد: کاپ آسیا تایلند تدارکات خوبی برای کمانداران است تا با ارزیابی و محک خود در جریان این تورنمنت برای بازیهای آسیایی چین آماده شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت نامشخص تیم کامپوند برای اعزام به کاپ آسیا تایلند

وضعیت نامشخص تیم کامپوند برای اعزام به کاپ آسیا تایلند