مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 00:172022-02-21حوادث

قاچاق چوب و زغال جنگل های بلوط بویراحمد با خودروهای یخچال دار


رییس اداره منابع طبیعی شهرستان بویراحمد از توقف خودروهای یخچال دار حامل چوب و زغال قاچاق جنگل های بلوط در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس اداره منابع طبیعی شهرستان بویراحمد از توقف خودروهای یخچال دار حامل چوب و زغال قاچاق جنگل های بلوط در این شهرستان خبر داد.

عباس حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: با تلاش نیروهای منابع طبیعی شهرستان های بویراحمد و دنا و یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد، طی چند روز اخیر 4 دستگاه خودرو وانت سایپا و کامیون حامل چوب و ذغال درختان جنگل های بلوط در شهرستان بویراحمد کشف و ضبط شدند.

وی در خصوص جزییات این کشفیات افزود: چند شب پیش یک کامیون یخچال دار در تنگ سرخ توقیف شد که از این کامیون دو تن چوب درختان بلوط کشف و ضبط شد، همچنین دوشنبه شب از یک دستگاه وانت یخچال دار سایپا یک تن چوب جنگلی بلوط کشف شد.

رییس اداره منابع طبیعی شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: قبلاً با خودروهای سنگین مانند کامیون یا وانت زغال و چوب حمل می کردند اما جدیدا برای مخفی ماندن از دید ماموران با خودروهای سواری یا خودروهای یخچال دار حمل مواد غذایی، اقدام به قاچاق چوب جنگلهای بلوط می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاق چوب و زغال جنگل های بلوط بویراحمد با خودروهای یخچال دار

قاچاق چوب و زغال جنگل های بلوط بویراحمد با خودروهای یخچال دار