مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 22:372022-02-21بين الملل

با سرزمین لک لک های ایران آشنا شوید


ویدئوی جالبی از جشن و پایکوبی اهالی روستای «دره تِفی» در 15 کیلومتری دریاچه زریبار مریوان کردستان که به استقبال لک لک ها رفته اند، در شبکه های اجتماعی پربازدید شده است.

- ویدئوی جالبی از جشن و پایکوبی اهالی روستای دره تِفی در 15 کیلومتری دریاچه زریبار مریوان کردستان که به استقبال لک لک ها رفته اند، در شبکه های اجتماعی پربازدید شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه خراسان در ادامه نوشت: روستای دره تفی (دره توت ها) در 135 کیلومتری سنندج در استان کردستان قرار گرفته است.

جالب است که بدانید تا همین چند سال پیش، فقط یک جفت لک لک که در مسیر کوچ به مناطق گرمسیر در عربستان بودند در این روستا توقف می کردند اما رفتار توام با مهربانی مردم این خطه، حالا آنها را میزبان ده ها لک لک کرده که رنگ و بوی دیگری به این روستا بخشیده است.

همچنین ورود لک لک ها به روستای دره تفی بویژه در این فصل در کنار سایر جاذبه های طبیعی و گردشگری، این روستا را به مقصد تعداد زیادی از گردشگران داخلی و خارجی تبدیل کرده است.

امروز با این روستا که به شهر لک لک های ایران معروف شده، ماجرای سفرهای دسته جمعی لک لک ها به آن و .

بیشتر آشنا خواهید شد.

ارتباط خوب لک لک ها با اهالی این روستا لک لک پرنده ای بزرگ با پاها و گردن دراز و منقار بلند و راست است که آهسته به پرواز در می آید و در حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با سرزمین لک لک های ایران آشنا شوید

با سرزمین لک لک های ایران آشنا شوید