مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 18:522022-02-21اقتصادي

وقتی همت سن و سال نمی شناسد/ روایت کارآفرین 25 ساله که برای 25 نفر اشتغال آفرید


جاوید شاه حسینی جوان 25 ساله اردبیلی که دانشجوی کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی دانشگاه شهید بهشتی است، منزل شخصی خود را به کارگاه تولید ماهی های زینتی تبدیل کرده و اکنون علاوه بر اشتغال زایی برای کل اعضای خانواده برای چند تن دیگر نیز شغل پایدار ایجاد کرده است.

- خبرگزاری فارس - اردبیلحامد قادری: جاوید شاه حسینی جوان 25 ساله ورزشکار اردبیلی که در مقطع کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی در دانشگاه شهید بهشتی مشغول تحصیل است و در کنار تحصیل خود به حوزه تولید ورود کرده و در محل سکونت خود کارگاهی را ایجاد کرده است.

شرایط سخت اقتصادی، بالا رفتن هزینه های تولید، وضعیت تحریمی و سایر بهانه هایی که توسط برخی از افراد به عنوان سدی در برابر اشتغال زایی و ورود به چرخه کار در کشورمان مطرح شده است، برای این جوان فعال نتوانسته چالشی ایجاد کند و علت آن هم بی شک انگیزه بالا، علاقه و پشتکار است.

جاوید، با حداقل سرمایه اولیه وارد حوزه پرورش ماهی های زینتی شده، صنعتی که در شروع کار با آورده بسیار محدودی آغاز می شود و اما سوددهی بسیار مطلوبی نیز دارد و زمانی که بتوان در محل سکونت این کار را انجام داد منفعت کار دوچندان خواهد شد.

با به دست آوردن اطلاعاتی از کار این جوان بلافاصله شماره تماس وی را یافتم و هماهنگی های لازم را جهت انجام مصاحبه با جاوید شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی همت سن و سال نمی شناسد/ روایت کارآفرین 25 ساله که برای 25 نفر اشتغال آفرید

وقتی همت سن و سال نمی شناسد/ روایت کارآفرین 25 ساله که برای 25 نفر اشتغال آفرید