مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 18:222022-02-21سياسي

بی آبی در دشت طلایی ری/ حق آبه کشاورزان از رودخانه شادچای باید تامین شود


عضو شورای شهرستان ری با اشاره به نبود آب برای مصارف کشاورزی در فشافویه گفت: اغلب کشاورزان با مشکل بی آبی مواجه هستند لذا حق آبه کشاورزان از رودخانه شادچای باید تامین شود.

- مهدی نفر عضو شورای شهرستان ری در گفت وگو با خبرنگار فارس در ری ضمن انتقاد از نبود آب برای مصارف کشاورزی در فشافویه اظهار کرد: در این منطقه که از دیرباز به واسطه کشت قابل توجه گندم به دشت طلایی ری معروف بوده، اغلب کشاورزان با مشکل بی آبی مواجه هستند و با وجود کشت، به دلیل عدم بارندگی در فصل مهم کشت با این معضل روبه رو می شوند.

وی گفت: با همکاری مسؤولان شهرستانی و نمایندگان مجلس تلاش کردیم تا آب شادچای به سیاب منتقل شود تا حق آبه کشاورزان بخش فشافویه تأمین شود که البته این موضوع نیز به دلیل برداشت های بیشتر از سوی شهرستان های مجاور با مشکلاتی همراه بوده است.

عضو شورای بخش فشافویه در ادامه تأکید کرد: در صورت احقاق حق آبه کشاورزان بخش فشافویه سطح آب های زیرزمینی در بخش فشافویه از 40 متر به حداقل 15 متر خواهد رسید که تأثیر قابل توجهی در بخش کشاورزی خواهد داشت.

حسین بیگدلی رییس شورای اسلامی بخش فشافویه نیز با اشاره به کمبودها و معضلات فراوان در بخش فشافویه اظهار کرد: وعده های زیادی از سوی مسئولین در زمینه رسیدگی به مطالبات مردمی داده شده اما عملی نشد و در باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی آبی در دشت طلایی ری/ حق آبه کشاورزان از رودخانه شادچای باید تامین شود

بی آبی در دشت طلایی ری/ حق آبه کشاورزان از رودخانه شادچای باید تامین شود