مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 18:172022-02-21ورزشي

والیبال شهرداری ارومیه در تب و تاب دیدارهای پلی آف


تیم والیبال شهرداری ارومیه فردا سه شنبه سوم اسفند ماه در نخستین دیدار مرحله پلی آف لیگ برتر کشور به مصاف خودورسازان پیکان تهران می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، این روزها با فرا رسیدن روزهای پایانی سال، باز هم تب و تاب رقابت های مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال در بین هواداران شهر عاشقان والیبال پیچیده است به طوری که اشتیاق وصف ناپذیر هواداران ارومیه هیچ گاه در حد و اندازه واژه ها نمی گنجد و این در حالی است که مردمان این شهر همچنان در حسرت بالا بردن کاپ قهرمانی چشم انتظار هنر نمایی تیم محبوبشان هستند.

تنها مقام قهرمانی تیم والیبال ارومیه ، به سال 1350 تهران برمی گردد که بزرگانی همچون یدالله کارگرپیشه ، مرحوم محمود آفریدون ، مرحوم بهمن پورمند ، رحیم قارصی ، عزیز پرتوی ، محمود محب ، ناصر منصوری ، پرویز رضایی و اصغر قلندری برای شهر ارومیه به ارمغان آوردند و از آن زمان تاکنون نماینده والیبال ارومیه به جز کسب چندین مقام نایب قهرمانی و سومی هیچگاه بر روی سکوی قهرمانی لیگ برتر ایران جای نگرفته است.

این قهرمانی، با وجود گذشت 35 سال از رقابتهای لیگ برتر باشگاه های کشور هنوز برای شهر عشاق والیبال ارومیه تکرار نشده است و هواداران این شهر سالهاست که در حسرت بالا بردن کاپ قهرمانی به انتظار نشسته اند و برای رسیدن به این مهم به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والیبال شهرداری ارومیه در تب و تاب دیدارهای پلی آف

والیبال شهرداری ارومیه در تب و تاب دیدارهای پلی آف