مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 16:572022-02-21سياسي

نماینده کاشمر: رییس جمهور درباره حذف ارز ترجیحی به نمایندگان توضیح دهد


بارها گفته ام که ارز ترجیجی به معنای این است که دزدها را رها کرده و به قوه قضاییه بگوییم که دزدها را بگیر، لذا تصویب ارز فسادآور به معنای چندبرابر کردن کار قوه قضاییه است.

- بارها گفته ام که ارز ترجیجی به معنای این است که دزدها را رها کرده و به قوه قضاییه بگوییم که دزدها را بگیر، لذا تصویب ارز فسادآور به معنای چندبرابر کردن کار قوه قضاییه است.

نماینده کاشمر در مجلس شورای اسلامی خواستار حضور رییس جمهور برای توضیح درباره حذف ارز ترجیحی شد و گفت: رییس جمهور به نمایندگان مجلس و مردم این اطمینان را دهد که با حذف ارز ترجیحی قرار نیست سفره مردم کوچک شده و یا تامین کالاهای اساسی به سختی و یا با قیمت بالا باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام جواد نیک بین در جلسه علنی نوبت عصر امروز(دوشنبه) مجلس و در جریان بررسی بخش های درآمدی بودجه 1401 گفت: حفظ و شان جایگاه و منزلت نمایندگان مجلس یکی از وظایف هیات رییسه است.

وی افزود: بارها گفته ام که ارز ترجیجی به معنای این است که دزدها را رها کرده و به قوه قضاییه بگوییم که دزدها را بگیر، لذا تصویب ارز فسادآور به معنای چندبرابر کردن کار قوه قضاییه است.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: ما نمایندگان مجلس سال گذشته با حذف ارز ترجیحی موافق بودیم اما امسال که دولت به دنبال حذف ارز 4200 تومانی است رویکرد دیگری ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده کاشمر: رییس جمهور درباره حذف ارز ترجیحی به نمایندگان توضیح دهد

نماینده کاشمر: رییس جمهور درباره حذف ارز ترجیحی به نمایندگان توضیح دهد