مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 16:422022-02-21اقتصادي

جداسازی فاضلاب از رودخانه های شهر همدان نیازمند همت مسئولین


رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر همدان به بودجه 10 میلیارد تومانی شهرداری در طرح توجیهی جداسازی فاضلاب از رودخانه های شهر همدان اشاره کرد و گفت: - این موضوع همت مسؤلین را میطلبد.

به گزارش، سعید حاجی بابایی دوشنبه در شصت و هشتمین جلسه صحن شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اهمیت جداسازی فاضلاب از آب جاری و رودخانه های شهر همدان، اظهار کرد: تحقق این امر همت دستگاه های متولی را می طلبد.

وی اضافه کرد: طبق بررسی های صورت گرفته مبلغ قابل توجهی برای جداسازی فاضلاب از رودخانه ها و آب های جاری شهر نیاز است و این باید اولویت برای شهر باشد که نیازمند اعتبارات ملی است.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اینکه طرح توجیهی برای جداسازی آب فاضلاب از رودخانه ها توسط شورای شهر همدان با همکاری برخی دستگاه ها تهیه شده است، یادآور شد: در این راستا در بودجه سال 1401 شهرداری همدان نیز بودجه ای معادل 10 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

جلوگیری از تخریب منابع طبیعی همدان، عزم جدی مسئولان را می طلبد رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان نیز در ادامه این جلسه، بر لزوم برخورد جدی دستگاه های متولی با پدیده تخریب باغ ها و کوه خواری تاکید کرد و گفت: جلوگیری از تخریب کوه و باغ ها، نیازمند عزم و غیرت بل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جداسازی فاضلاب از رودخانه های شهر همدان نیازمند همت مسئولین

جداسازی فاضلاب از رودخانه های شهر همدان نیازمند همت مسئولین