مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 16:222022-02-21سياسي

جشنواره ملی کارتون و پوستر «مترسک» در فارس برگزار می شود


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس گفت: جشنواره ملی کارتون و پوستر «مترسک» برای مقابله با پروژه تطهیرسازی روزگار سیاه ایران در دوران رژیم پهلوی، - شیراز - رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس گفت: جشنواره ملی کارتون و پوستر مترسک برای مقابله با پروژه تطهیرسازی روزگار سیاه ایران در دوران رژیم پهلوی، برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، وحید نمازی، گفت: رویکرد جشنواره مترسک یادآوری روزگار سرتاسر خیانت، وادادگی و ظلم خاندان پهلوی درحق مردم وکشور، طبق مستندات تاریخی است.

وی افزود: اگرچه فساد، تباهی و بی عرضگی این رژیم برکسی پوشیده نیست اما مخالفین نظام و رسانه های بیگانه با پروژه تطهیرسازی پهلوی مدام در تلاش برای تحریف و فراموشی حافظه تاریخی ملت به نفع خود هستند.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس با توجه به اهمیت آگاهی بخشی ادامه داد: به همین منظور این جشنواره در راستای آگاهی بخشی نسل جوان و تبیین حقایق آن روزگار برگزار می شود.

وی در تشریح سرفصل ها و رویکردهای جشنواره گفت: حاکمیت ملی و تمامیت ارضی؛ عقد قراردادهای ننگین و از دست دادن بخشی از اراضی کشور مانند جدایی بحرین، ارتفاعات آرارات، واگذاری و کاهش حقابه هیرمند و… یکی از رویکردهای این رویداد هنری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ملی کارتون و پوستر «مترسک» در فارس برگزار می شود

جشنواره ملی کارتون و پوستر «مترسک» در فارس برگزار می شود