مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 15:522022-02-21سياسي

اعضای شورای شهر همدان مطالبه گر باشند


فرماندار همدان با تاکید بر اینکه شورای شهر صرفاً شورای شهرداری نیست، گفت: اعضای شورای شهر باید مطالبه گر باشند چرا که نماینده همه مردم شهر هستند.

- به گزارشخبرگزاری مهر ، محمدعلی محمدی دوشنبه در شصت و هشتمین جلسه صحن شورای اسلامی شهر همدان، برگزاری جلسات مشترک بین هیئت تطبیق و اعضای شورای شهر را ارزشمند دانست و گفت: هیئت تطبیق در جهت توسعه و آبادانی شهر همدان اقداماتی که مورد نظر اعضای شورا بوده و مغایر با قانون نباشد را کمک می کند که به تصویب برسد.

وی با بیان اینکه مصوبات شورا افق آینده نگری دارد، یادآور شد: اعضای هیئت تطبیق اشرافیت کاملی بر قوانین و مباحث حقوقی دارند و هدف هیئت کمک به شورا و شهر است.

فرماندار شهرستان همدان با بیان اینکه حفظ و حراست از منابع ملی از اولویت های ما است، گفت: برخورد با تخریب باغ ها و منابع طبیعی در راستای حفظ میراث برای آیندگان و احقاق حقوق مردم است که متأسفانه برخی از مدیران با ترک فعل، سالیان سال است که به بهانه کمبود منابع مالی کار خود را توجیه می کنند.

محمدی با اشاره به ظرفیت خوب منابع طبیعی و تاریخی همدان در رونق صنعت گردشگری، اظهار کرد: اگر قرار است به موضوع گردشگری به عنوان محور توسعه توجه شود؛ مدیریت کردن این مسیر مهمترین مقوله در تحقق این امر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای شورای شهر همدان مطالبه گر باشند

اعضای شورای شهر همدان مطالبه گر باشند