مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 15:072022-02-21اقتصادي

تعداد بیماران سرپایی رو به کاهش است/ وضعیت کرونایی تهران


فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با عنوان این مطلب که تعداد بیماران سرپایی رو به کاهش است، گفت: ممکن است تا دو هفته آینده تعداد فوتی ها افزایش پیدا کند.

- ، علیرضا زالی، در برنامه طبیب با اشاره به اینکه در حال حاضر سیر تعداد بیماران سرپایی رو به کاهش است، عنوان کرد: ممکن است تا دو هفته آینده با افزایش میزان فوتی ها هم روبرو باشیم، چراکه حتی مواقعی که میزان سرپایی یا بستری ما کم می شود با تأخیر کمی میزان فوتی ها بالا می رود.

وی با اشاره به وضعیت استان تهران در خصوص ابتلاء به کرونا گفت: در حال حاضر و در این هفته استان تهران به جز ملارد که تنها شهر زرد و بهارستان که تنها شهر نارنجی است، در تمام شهرها قرمز است.

زالی ادامه داد: در استان تهران تعداد بیمارانی که تا صبح دوشنبه بستری ناشی از کرونا هستند به عدد 4300 بیمار افزایش پیدا کرده که از این میان 1500 بیمار در بخش های مراقبت های ویژه بستری شدند.

همچنین در 24 ساعت گذشته 800 بیمار جدید داشتیم این موضوع به این معنی است که تخت های یک بیمارستان بزرگ مثل بیمارستان امام خمینی (ره) یک دفعه پر شود، از این میان نیز 190 نفر دیروز در بخش های مراقبت های ویژه بستری شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی همچنین تصریح کرد: البته به توصیه وزیر بهداشت کمیته ترخیص در همه بیمارستان ها دایر ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد بیماران سرپایی رو به کاهش است/ وضعیت کرونایی تهران

تعداد بیماران سرپایی رو به کاهش است/ وضعیت کرونایی تهران