مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 14:572022-02-21ورزشي

کرمانشاه باید پایلوت سنگنوردی ایران باشد  


رییس فدراسیون کوهنوردی به ظرفیت های بسیار خوب کرمانشاه در رشته سنگنوردی اشاره کرد و گفت: با توجه به این ظرفیت ها انتظار داریم کرمانشاه پایلوت این رشته در ایران باشد.

- رضا زارعی در مجمع انتخاباتی ریاست هیات کوهنوردی استان کرمانشاه که امروز(دوم اسفند) با حضور مسئولین ورزش کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه کوهنوردی کرمانشاه طی سالهای گذشته فراز و نشیب های زیادی را پشت سرگذاشته، اظهارکرد: در سالهای اخیر با کمک هیات و حمایت باشگاه های بخش خصوصی اتفاقات خوبی در کوهنوردی این استان اتفاق افتاده است.

وی کرمانشاه را از استان های مستعد رشته کوهنوردی در ایران دانست و افزود: کرمانشاه از قطب ها و استانهای کوهنورد خیز کشور است، بنابراین در بحث آموزش ها باید قدم های بیشتری برداشته شود، هرچند که در این راه دشواری ها و سختی هایی نیز وجود دارد.

رییس فدراسیون کوهنوردی تصریح کرد: علیرغم فعالیت های خوبی که در حوزه آموزش در این سالها در کرمانشاه انجام شده، اما در بحث قهرمانی اُفت هایی داشته ایم، بویژه در بحث سنگنوردی توقع و انتظار از این استان بیشتر است.

وی یکی از دلایل ضعف رشته سنگنوردی در کرمانشاه را نبود زیرساخت های لازم عنوان کرد و افزود: از حدود دو سال پیش دیواره سنگنوردی استان استارت خورده، هرچند که بخشی از کار باقی مانده، اما با ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه باید پایلوت سنگنوردی ایران باشد  

کرمانشاه باید پایلوت سنگنوردی ایران باشد