مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 13:472022-02-21سياسي

برپایی نمایشگاه سه بعدی از دستاوردهای حوزه ژئوماتیک در سازمان نقشه برداری


همزمان با برگزاری همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک، دستاوردهای این حوزه به صورت مجازی و سه بعدی از فردا سه شنبه تا 10 اسفند ارائه خواهد شد.

- همزمان با برگزاری همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک، دستاوردهای این حوزه به صورت مجازی و سه بعدی از فردا سه شنبه تا 10 اسفند ارائه خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بیست و ششمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی؛ ژئوماتیک 1400 با شعار اطلاعات مکانی، زیربنای توسعه اقتصادی کشور در روزهای 3 و 4 اسفند ماه سال 1400 به صورت غیرحضوری و وبیناری برگزار می شود.

این همایش و نمایشگاه از سوی سازمان نقشه برداری کشور با همکاری جامعه مهندسان نقشه برداران ایران و انجمن علمی مهندسی نقشه برداری و ژئوماتیک ایران برگزار می شود و ارائه 62 مقاله در قالب سخنرانی و 54 مقاله در قالب پوستری و ارائه آخرین فناوری ‏ها و دستاوردهای عرصه ژئوماتیک، در نمایشگاه مجازی سه بعدی با مشارکت بخش ‏های مختلف دانشگاهی، دولتی و خصوصی، از برنامه‏ های این همایش دو روزه و نمایشگاه است.

نمایشگاه ژئوماتیک یکی از بزرگترین رویدادهای علمی و تخصصی در حوزه مهندسی نقشه برداری و ژئوماتیک در کشور و جایگاهی برای تبادل اطلاعات و تعامل بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان دانش، اطلاعات، تجهیزات، خدمات و دستاوردهای مهندسی نقشه برداری و ژئ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه سه بعدی از دستاوردهای حوزه ژئوماتیک در سازمان نقشه برداری

برپایی نمایشگاه سه بعدی از دستاوردهای حوزه ژئوماتیک در سازمان نقشه برداری