مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 13:122022-02-21سياسي

ثبت نام 20 هزار نفر در 2 روز برای سفر نوروزی عراق


شورای برنامه ریزی بعثه و حج با اشاره به ثبت نام حدود 20 هزار نفر در دو روز برای سفر نوروزی عراق، از رفع اشکالات طرح نوین سفرهای عتبات تا نوروز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدصادق حسینی ـ رییس سازمان حج و زیارت ـ در این شورا به اقدامات انجام شده در راستای ارزیابی طرح نوین اعزام به عتبات عالیات اشاره کرد و گفت: جمع بندی درباره این طرح به زمان بیشتری نیاز دارد، ولی با توجه به در پیش بودن سفرهای نوروزی، اشکالات آن برطرف خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین صحبت الله رحمانی ـ معاون عتبات سازمان حج و زیارت ـ نیز از پیش ثبت نام نزدیک به 20 هزار نفر برای عتبات نوروزی خبر داد و با بیان این که پیش ثبت نام سفرهای نوروزی عراق تا ششم اسفندماه ادامه دارد، افزود: برای اعزام حدود 5300 نفری هم که قبلا ثبت نام سفر سوریه را انجام داده اند درحال برنامه ریزی و رفع مشکل هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب ـ نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی ـ نیز بر لزوم استفاده از راهکارهای مناسب برای پاسخ گویی به مشتاقان سفرهای زیارتی تاکید کرد و دفاع از حقوق زائر و ارتقاء کیفیت سفرهای زیارتی را اولویت سازمان حج و بعثه مقام معظم رهبری دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 20 هزار نفر در 2 روز برای سفر نوروزی عراق

ثبت نام 20 هزار نفر در 2 روز برای سفر نوروزی عراق