مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 11:522022-02-21اقتصادي

نظارت 70 اکیپ بازرسی بر بازار شب عید کرمانشاه/ کمبود کالای اساسی نداریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، رییس جمهور در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، وزارتخانه های صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی را ملزم کرد مراقبت های لازم را برای جلوگیری از افزایش قیمت کالاهای مصرفی و اقلام خوراکی در ماه پایانی امسال به عمل آورند و اجازه هیچ گونه افزایش قیمت کالاها را ندهند.

در این راستا نظارت بر بازار عید نوروز در کرمانشاه تشدید پیدا کرده در این رابطه افشین شورچه مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان به خبرنگار فارس، گفت: طی بهمن ماه و همچنین اوایل اسفندماه شاهد تشدید نظارت بر بازار هستیم.

وی با بیان اینکه طرح شب عید را در دستور کار داریم، گفت: همکاران به صورت مداوم در دو نوبت صبح و بعدازظهر بر تمامی مراکزی که کالاهای کشاورزی را عرضه می کنند نظارت و بازرسی دارند.

مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، از مردم خواست از طریق سامانه 124 گرانفروشی ها، کم فروشی ها، احتکار و تخلفات را گزارش دهند.

وی به فعالیت بیش از 70 اکیپ فعال در سطح بازار استان اشاره و گفت: همکاران در اسرع  وقت به متخلفان برخورد و آن ها را به مراجع ذی صلاح و تعزیرات حکومتی معرفی خواهند کرد.

شورجه با بیان اینکه این طرح تا پایان سال جاری ادامه دارد، گفت: طرح بعدی به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان شروع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت 70 اکیپ بازرسی بر بازار شب عید کرمانشاه/ کمبود کالای اساسی نداریم

نظارت 70 اکیپ بازرسی بر بازار شب عید کرمانشاه/ کمبود کالای اساسی نداریم