مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 11:422022-02-21سياسي

برگزاری دومین مرحله قرعه کشی خودروفرش زندیه در شیراز


دومین مرحله از قرعه کشی یک دستگاه خودروی کوییک در مجتمع فرش زندیه شیراز و با حضور بازرسان اتاق اصناف استان فارس، با رعایت شیوه نامه های بهداشتی شرایط شیوع کرونا، - ایسنا/فارس دومین مرحله از قرعه کشی "یک دستگاه خودروی کوییک" در مجتمع فرش زندیه شیراز و با حضور بازرسان اتاق اصناف استان فارس، با رعایت شیوه نامه های بهداشتی شرایط شیوع کرونا، برگزار شد.

طی مراسمی با حضور بازرسان اتاق اصناف فارس و با اجرای سید علی ضیاء، دومین مرحله قرعه کشی فرش زندیه در شیراز انجام و برنده یک دستگاه خودروی کوییک، مشخص شد.

این مراسم که به دلیل وضعیت قرمز شهرستان شیراز و شیوع گسترده بیماری کرونا به صورت آنلاین و پخش زنده از لایو ایسنتاگرام به آدرس zandiehcarpet برگزار شد، نیوشا ضیغمی، سپند امیرسلیمانی بازیگران سینما و حسن ریوندی استندآپ کمدین و مجری مشهور، حضور داشتند و هر یک از کیفیت و ماندگاری فرش زندیه سخن گفتند و تاکید کردند که کیفیت نخ ها و الیاف های مصرفی در بافت فرش زندیه تضمین شده و استودیو طراحی زندیه با سبکی نو و متفاوت ، فرش ها زیبایی از اقلیم فارس طراحی نموده و در این مجموعه یافت می شود.

مارینا گودرزی برنده و مشتری خوش شانس نخستین قرعه کشی خودروی کوییک نیز در این مراسم، گفت: هیچ وقت باور نمی کردم چنین جایزه ای را ببرم و زمانی هم که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین مرحله قرعه کشی خودروفرش زندیه در شیراز

برگزاری دومین مرحله قرعه کشی خودروفرش زندیه در شیراز