مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 11:122022-02-21سياسي

ارجاع بند مربوط به تخصیص ارز ترجیحی برای تامین کالاهای اساسی به کمیسیون تلفیق


رییس مجلس شورای اسلامی بند مربوط به تخصیص ارز ترجیحی برای تامین کالاهای اساسی در لایحه بودجه سال آتی را به کمیسیون تلفیق ارجاع داد.

- رییس مجلس شورای اسلامی بند مربوط به تخصیص ارز ترجیحی برای تامین کالاهای اساسی در لایحه بودجه سال آتی را به کمیسیون تلفیق ارجاع داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در جریان بررسی بند الحاقی یک تبصره 1 لایحه بودجه سال 1401 پیشنهاد علی اکبر کریمی در خصوص حذف این بند را که به تخصیص ارز ترجیحی برای تامین کالاهای اساسی در سال آینده باز می گشت بررسی کردند و در نهایت در ادامه با پس گرفتن پیشنهاد حذف از سوی نماینده متقاضی رییس مجلس شورای اسلامی این بند را به کمیسیون تلفیق ارجاع داد.

رییس مجلس شورای اسلامی در خصوص ارجاع این بند بیان کرد: جزء یک این بند که به تخصیص 9 میلیارد دلار برای تامین کالاهای اساسی بازمی گردد جزء موارد اعتراضی است که باید در کارگروهی که آقای مصری رییس آن هستند و اعضای تلفیق نیز حضور دارند رسیدگی شود و جزء 2 آن نیز به ارز ای تی اس باز می گردد که اگر حذف شود همه درآمدها و هزینه ها در لایحه بر هم می خورد و لذا این بند به کمیسیون تلفیق مجددا ارجاع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارجاع بند مربوط به تخصیص ارز ترجیحی برای تامین کالاهای اساسی به کمیسیون تلفیق

ارجاع بند مربوط به تخصیص ارز ترجیحی برای تامین کالاهای اساسی به کمیسیون تلفیق