مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 09:172022-02-21فرهنگي

آنچه از رابطه مارادونا و پسرش نمی دانید


مهران رنج بر که این روزها نمایش «مارادونا» را اجرا می کند، تاکید دارد که تماشاگران منتظر نباشند در این نمایش کسی روپایی بزند بلکه کار این نمایش ارایه فلسفه و اندیشه است.

- مهران رنج بر که این روزها نمایش مارادونا را اجرا می کند، تاکید دارد که تماشاگران منتظر نباشند در این نمایش کسی روپایی بزند بلکه کار این نمایش ارایه فلسفه و اندیشه است.

این کارگردان تئاتر مدتی است نمایش هایی را درباره شخصیت های شناخته شده ای مانند استیو جابز، مارلون براندو و حالا مارادونا نوشته و کارگردانی می کند.

او البته نمایشنامه کریملوژی را هم بر اساس شخصیت کریم شیره ای نوشته است که سال 98 با کارگردانی رضا بهرامی اجرا شد.

رنجبر برای این نوع نمایش ها عنوان منوگرافی را به کار می برد و تاکید دارد نمایش هایش بیوگرافی یا پرتره این شخصیت ها نیستند.

او در گفتگو با ایسنا هم درباره پرداخت خود به شخصیت مارادونا توضیح می دهد، هم از بازیگر جوانش می گوید که در میانه اجراها روی صحنه بیهوش شده و خودش به جای او بازی در نمایش را ادامه داده و هم گله های خود را بابت لغو قانون معافیت مالیاتی هنرمندان مطرح می کند.

رنجبر معتقد است مضمون نمایشش گروتسک است و می گوید مارادونا بهانه ای است که او از قهرمانانی دفاع کند که در برابر نظام سرمایه داری جهانی ایستاده اند همان گونه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه از رابطه مارادونا و پسرش نمی دانید

آنچه از رابطه مارادونا و پسرش نمی دانید