مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 09:122022-02-21بين الملل

رایزنی ولیعهد ابوظبی و رییس جمهور سودان جنوبی


ولیعهد ابوظبی و رییس جمهور سودان جنوبی در جریان دیدار با یکدیگر در خصوص روابط دوجانبه و مسائل منطقه ای و بین المللی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، محمد بن زاید آل نهیان، ولیعهد ابوظبی با سالوا کر، رییس جمهور سودان جنوبی دیدار کرد.

ولیعهد ابوظبی در جریان این دیدار ابراز امیدواری کرد، توافق صلحی که در ماه ژانویه گذشته بین طرف های سودان جنوبی امضا شد، ثبات، صلح، رشد و توسعه و وحدت و یکپارچگی را در این کشور به ارمغان بیاورد.

وی در ادامه تاکید کرد، دولت امارات از هر آنچه که به نفع ملت سودان جنوبی و خواسته های آنها برای آرامش و رشد و توسعه و همچنین برقراری صلح و همکاری در منطقه باشد، حمایت می کند.

ولیعهد ابوظبی و رییس جمهور سودان جنوبی در جریان این دیدار، روابط دوجانبه و سازوکارهای توسعه آن به نفع رشد و شکوفایی بین دو کشور را مورد بررسی قرار دادند.

دو طرف همچنین در خصوص شماری از مسائل منطقه ای و بین المللی مهم و مورد توجه دو کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در همین راستا، سالوا کر از ولیعهد ابوظبی به خاطر استقبال گرم و خوب و همچنین حمایت امارات از سودان جنوبی در سطح رشد و توسعه و کمک به آن در مقابله با شیوع ویروس کرونا تشکر و قدردانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی ولیعهد ابوظبی و رییس جمهور سودان جنوبی

رایزنی ولیعهد ابوظبی و رییس جمهور سودان جنوبی