مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اسفند 1400 ساعت 08:072022-02-21ورزشي

شعبانی بهار: به هزار و یک دلیل تیروکمان سال کاملا موفقی داشت


رییس فدراسیون تیروکمان با ابراز رضایت از مسیری که این رشته طی سال جاری طی کرده است، گفت: هیچ سالی به اندازه امسال برای تیروکمان خوب نبود.

- در مورد ارزیابی خود از شرایط تیروکمان در سال رو به پایان گفت: ناگفته پیداست که امسال برای تیروکمان و اهالی این رشته چطور بود، به هزار و یک دلیل سال موفقی داشتیم هم از حیث قهرمانی و هم از حیث کسب کرسی های بین المللی، عملکرد مالی و توسعه زیرساخت ها.

وی ادامه داد: المپیک بزرگترین رویداد برای هر رشته است که امسال برگزار شد، اینکه تیروکمان در این بازی های نماینده داشت خود یک موفقیت به حساب می آید به خصوص که خیلی از رشته ها اصلا نتوانستند سهمیه حضور در این بازی ها را کسب کنند.

ما در بازی های پارالمپیک هم نماینده اعزامی داشتیم و حتی توانستیم قهرمانی و نایب قهرمانی این بازی ها را هم به دست بیاوریم.

رییس فدراسیون تیروکمان با بیان اینکه به لحاظ مالی برای اعزام تیم و حضور در میادین مختلف مشکلات زیادی وجود دارد، خاطرنشان کرد: با این حال در اکثر مسابقاتی که درتقویم فدراسیون جهانی یا آسیایی قرار داشتند، شرکت کردیم و نتایج خوبی هم گرفتیم.

نایب قهرمانی تیم بانوان ایران در آسیا یکی از موفقیت های کسب شده بود ضمن اینکه در میکس کامپوند هم به عنوان سومی آسیا دست یافتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعبانی بهار: به هزار و یک دلیل تیروکمان سال کاملا موفقی داشت

شعبانی بهار: به هزار و یک دلیل تیروکمان سال کاملا موفقی داشت