مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 22:222022-02-20اقتصادي

اجازه تعطیلی واحدهای تولیدی گرمی را نمی دهیم


سرپرست فرمانداری شهرستان گرمی گفت: برخی واحدهای تولیدی و صنعتی گرمی به دلیل مشکلات تسهیلاتی در آستانه تعطیلی هستند که با تامین منابع و شرایط لازم اجازه تعطیلی این واحدها را نمی دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین مولایی عصر یکشنبه در بازدید از چند واحد تولیدی و صنعتی در گرمی اظهار کرد: واحد تولیدی شیرآلات با سرمایه گذاری 150 میلیارد تومان و در قالب 9 سوله صنعتی در حال بهره برداری است که تولید انواع شیرآلات بهداشتی و کنتور آب را هدف گذاری کرده است.

وی گله مندی سرمایه گذاران این پروژه صنعتی را در بی توجهی مسئولان در پرداخت تسهیلات ارزان قیمت یادآور شد و تصریح کرد: به رغم وعده ای که در سال های گذشته در پرداخت تسهیلات با نرخ سود 9 درصد به سرمایه گذار این واحد تولیدی و صنعتی داده شده اما کار به سرانجام نرسیده که انتظار می رود با تصمیم گیری ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گام های جدی در این راستا و در حمایت از تولید محصولات متنوع این کارخانه برداشته شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان گرمی گفت: تمام تلاش مسئولان شهرستان گرمی بر این است تا سرمایه گذاری های آغاز شده و تولید محصولات متنوع ادامه پیدا کند تا جلوی تعطیلی این واحدهای تولیدی و صنعتی گرفته شده و این مجموعه ها روی پای خود بایستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه تعطیلی واحدهای تولیدی گرمی را نمی دهیم

اجازه تعطیلی واحدهای تولیدی گرمی را نمی دهیم