مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 22:022022-02-20حوادث

باند سرقت خودرو در البرز متلاشی شد


رییس پلیس آگاهی البرز از دستگیری اعضای باند سارقان خودرو و لوازم خودرو با اعتراف به 42 فقره سرقت در شهر کرج خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ محمد نادربیگی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم خودرو در مناطق شمالی شهر کرج و رها کردن خودروها در مناطق خلوت شهر، بررسی موضوع در دستورکار پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در بررسی های اولیه خود متوجه شدند که سارقان به وسیله یک دستگاه پراید سرقتی، خودروهای فاقد تجهیزات ایمنی پارک شده در مناطق خلوت را شناسایی کرده و با انتقال خودرو به یک نقطه خلوت شهر، در چندین مرحله اقدام به سرقت لوازم خودرو می کنند.

رییس پلیس آگاهی استان البرز بیان کرد: در ادامه با اطلاع رسانی شیوه و روش سرقت سارقان به کلیه واحدهای انتظامی شهر کرج، مأموران کلانتری 40 جهان نما متوجه وجود یک خودروی سرقتی فاقد باطری در یکی از مناطق خلوت شهر شده و با زیر نظر قرار دادن خودرو، یکی از سارقان را که برای باز کردن تجهیزات خودرو به محل آمده بود را دستگیر کردند.

وی با اشاره به انتقال متهم به پایگاه یکم پلیس آگاهی گفت: در تحقیقات صورت گرفته متهم به 2 فقره سرقت خودرو و 40 فقره سرقت لوازم خودرو با همدستی 2 نفر دیگر از سارقان سابقه دار استان البرز اقرار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند سرقت خودرو در البرز متلاشی شد

باند سرقت خودرو در البرز متلاشی شد