مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 18:572022-02-20سياسي

استاندار تهران: جوان و پرتلاش بودن از نقاط قوت فرماندار جدید قرچک است


فرماندار جوان شهرستان قرچک، از خانواده موفق وزارت کشور است که جوان و پرتلاش بودن از نقاط قوت او بوده و به کار تشکیلاتی اهمیت زیادی قائل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، محسن منصوری استاندار تهران عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان قرچک اظهار کرد: فرماندارانی که انتصاب می شوند اکثرا از جوانان دهه 60 هستند، این اقدام در راستای گام دوم انقلاب و در مسیر کادر سازی انجام می شود، از زحمات فرماندار سابق آقای خطیبی تقدیر می کنیم و قدردان زحماتش هستیم.

وی گفت: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری؛ فرمانداران نقطه وصل نظام و انقلاب هستند، حرف های زیادی در آن نهفته شده است، شهدا سرمایه های واقعی نظام و انقلاب هستند، باید بابت شهدایی که تقدیم انقلاب کرده ایم قدردان خانواده های معظم شهدا باشیم، برای صندلی های مدیریتی شهدای زیادی تقدیم کردیم که ستودنی است.

استاندار تهران افزود: در انتصاب فرماندار جوان شهرستان قرچک شک نداریم که موفق خواهد بود، از خانواده موفق وزارت کشور است که جوان و پرتلاش بودنش از نقاط قوت او است، به کار تشکیلاتی اهمیت زیادی قائل بوده و این روحیه را فرماندار جوان و انقلابی قرچک دارد که در مسیر اصول و معیارهای انقلاب با قدرت حرکت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار تهران: جوان و پرتلاش بودن از نقاط قوت فرماندار جدید قرچک است

استاندار تهران: جوان و پرتلاش بودن از نقاط قوت فرماندار جدید قرچک است