مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 18:422022-02-20سياسي

تکمیل تصفیه خانه و افزایش تخت بیمارستانی از اولویت های قرچک است


نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل تصفیه خانه و افزایش تخت بیمارستانی از اولویت های قرچک است.

- ، حسین نوش آبادی عصر یکشنبه در آیین تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری قرچک که در محل سالن اجتماعات کتابخانه ولایت قرچک برگزار شد، با اشاره به اینکه در نظام جمهوری اسلامی مسئولیت امانتی است که به مسئولان سپرده شده است اظهار داشت: مردم به واسطه این امانت الهی به مسئولان اعتماد کرده اند و باید از این امانت به خوبی صیانت شود.

نوش آبادی گفت: اگر این سرمایه هایی که مردم در اختیار ما مسئولان قرار داده اند، در جای خود استفاده نکنند، به این امانت خیانت و به صاحبان اصلی کشور ظلم شده است.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولان با تشخیص اولویت ها باید بهترین خدمات را با توجه به بودجه کم در اختیار مردم بگذارند افزود: بیت المال و خزانه دولت به مردم تعلق دارد و مدیران و مسئولان خدمتگزاران مردم هستند.

وی با اشاره به حمل و نقل جاده ای و ریلی، تکمیل طرح قطار حومه ای و واگذاری اجرای آن به شهرداری و متروی تهران، نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، افزایش حق السهم شهرستان قرچک از سد ماملویی که برای آب شرب و کشاورزی دشت ورامین احداث شده، بیان داشت: تکمیل تصفیه خانه شهرستان، افزایش تخت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل تصفیه خانه و افزایش تخت بیمارستانی از اولویت های قرچک است

تکمیل تصفیه خانه و افزایش تخت بیمارستانی از اولویت های قرچک است