مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 18:222022-02-20سياسي

مراسم تکریم و معارفه فرماندار قرچک برگزار شد


مراسم تکریم و معارفه فرماندار قرچک با حضور استاندار تهران و سایر مسؤولان در این شهرستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان قرچک عصر امروز با حضور منصوری استاندار تهران، نوش آبادی نماینده مردم شهرستانهای ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس، حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه قرچک، خانواده معظم شهدا و سایر مسؤولان در سالن اجتماعات کتابخانه ولایت برگزار شد.

حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان قرچک اظهار کرد: تقدیر می کنیم از زحمات جانباز و یادگار دوران دفاع مقدس که در مدت تصدی گری زحمات زیادی کشیدند و از زحمات وی تقدیر می کنیم و برای وی آرزوی توفیقات روزافزون داریم.

وی گفت: یک مدیر کلان با یک مدیر جز فرق دارد، یک مدیر کلان باید ناظر بر کار و دارای تخصص، تعهد داشته باشد، خانواده شهدا و نیروهای انقلابی از فرماندار دولت مردمی توقع دارند که در مسیر ولایت و خدمتگذاری به مردم، احساس تکلیف را ببیند و همه جنبه های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی شهرستان را درک کند.

امام جمعه قرچک افزود: یک فرماندار مردنی باید در مسیر ولایت و امامت حرکت و از رهنمودهای امام و رهبری استفاده کند، باید مدیر اسلامی تقوا داشته باشد، ایمان قلبی به آیات داشته باشیم و در سختی ها از خدا ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم تکریم و معارفه فرماندار قرچک برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه فرماندار قرچک برگزار شد