مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 17:272022-02-20اقتصادي

«سامانه سرند» در زنجان راه اندازی شد


«سامانه سرند» برای ساماندهی بازار در استان راه اندازی شد.

- ، محسن افشارچی ظهر یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار در محل استانداری زنجان، گفت: در راستای تامین آرامش مردم باید امنیت بازار با قوت تامین شود.

وی با بیان اینکه بیشتر مراکز عرضه کالا در مرکز شهر زنجان تمرکز دارند، اظهار داشت: به دلیل اجاره بهای بالای واحدهای تجاری، افزایش قیمت کالاها رابه همراه دارد.

استاندار زنجان، از راه اندازی اپلیکشن ها وسامانه های توزیع کالا خبر داد و گفت: این مهم با هدف توزیع عادلانه با قیمت رقابتی است و حمایت لازم را می کنیم.

افشارچی از راه اندازی سامانه سرند دراستان زنجان خبرداد و تاکید کرد: در این سامانه جزییات قیمت اقلام اساسی توسط ناظرین ثبت و نرخ اقلام به روز رصد می شود و در نهایت به شفاف سازی توزیع و نرخ گذاری کالا کمک می کند و این سامانه بعد از رفع نواقص در اختیار عموم قرار می گیرد.

وی ابراز داشت: فعالیت فروشگاه های مجازی در استان خوب است و اعمال نظارت و کنترل های صنفی پیشنهاد مطلوبی در این زمینه مهم و ضروری است.

استاندار زنجان با بیان اینکه تنظیم بازار در بخش های مختلف با احصای مشکلات انجام می شود که متولیان در این زمینه نقش مهمی دارند، افزود: برای پایان شب عید آرامش بازار به خوبی تامین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سامانه سرند» در زنجان راه اندازی شد

«سامانه سرند» در زنجان راه اندازی شد