مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 16:022022-02-20اقتصادي

اصلاح تعرفه برق در راستای توزیع عادلانه یارانه انرژی است


سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با اشاره به اجرای مصوبه اصلاح مصرف برق در بخش خانگی، گفت: مصوبه دولت در خصوص اجرای بند ی تبصره 8  قانون بودجه سال 1400 درباره آیین نامه تعرفه برق، - ایسنا/فارس سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با اشاره به اجرای مصوبه اصلاح مصرف برق در بخش خانگی، گفت: مصوبه دولت در خصوص اجرای بند "ی" تبصره 8  قانون بودجه سال 1400 درباره آیین نامه تعرفه برق، توزیع عادلانه یارانه انرژی برق و تامین برق پایدار برای همه مشترکان را در پی خواهد داشت.

حمیدرضا جلایر یکشنبه اول اسفند با اشاره به اینکه این مصوبه همزمان با سراسر کشور از ابتدای بهمن ماه در فارس نیز اجرایی شده است، به خبرنگاران گفت: بر اساس این مصوبه، مشترکان پرمصرف، مشمول افزایش هزینه های مصرف برق خواهند شد.

جلایر گفت: در آیین نامه ابلاغی، بهای انرژی مشترکانی که الگوی مصرف را رعایت می کنند، تغییری نخواهد داشت و صرفا نحوه محاسبه مصارف مازاد بر الگوی مصرف برق مشترکان پرمصرف، تغییر کرده و به صورت پلکانی افزایش خواهد یافت.

او گفت: در حال حاضر حدود 70 درصد از مشترکان خانگی این شرکت در استان فارس در حد الگوی مصرف، از برق استفاده می کنند که مشمول افزایش تعرفه نشده و تغییری در نحوه محاسبه قبوض برق آنان انجام نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح تعرفه برق در راستای توزیع عادلانه یارانه انرژی است

اصلاح تعرفه برق در راستای توزیع عادلانه یارانه انرژی است