مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 14:272022-02-20سياسي

آمادگی نروژ برای گسترش همه جانبه و بدون محدودیت روابط با ایران


وزیر خارجه نروژ در دیدار با امیرعبداللهیان نسبت به آغاز فصل جدیدی از روابط اقتصادی با ایران در پی حصول توافق در وین ابراز امیدواری کرد و گفت که این کشور برای گسترش همه جانبه و بدون محدودیت روابط با ایران آمادگی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در مونیخ حضور دارد، امروز (یکشنبه) اول اسفند ماه در ادامه دیدارهای خود در حاشیه پنجاه و هشتمین کنفرانس امنیتی مونیخ با خانم آنیکن هویتفلد همتای نروژی خود در خصوص روابط دوجانبه، مسائل منطقه ای و بین المللی و همچنین مذاکرات وین بحث و تبادل نظر کرد.

امیرعبداللهیان در این دیدار ضمن ابراز خوشحالی از بهبودی همتای نروژی خود در پی ابتلا به کرونا، روابط 115 ساله دیپلماتیک بین ایران و نروژ را مبنای عالی برای توسعه و گسترش بیش از پیش و همه جانبه روابط بین دو کشور خواند و آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای میزبانی هیأت نروژی در سطح معاون وزیر امور خارجه این کشور برای هماهنگی و پیگیری روند توسعه روابط اعلام کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی 16 دی ماه در گفت وگوی تلفنی با خانم آنیکن هویتفلد همتای نروژی درباره روابط دوجانبه، مسائل منطقه ای و بین المللی و همچنین مذاکرات جاری در وین،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی نروژ برای گسترش همه جانبه و بدون محدودیت روابط با ایران

آمادگی نروژ برای گسترش همه جانبه و بدون محدودیت روابط با ایران