مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 13:572022-02-20سياسي

بیش از 23 هزار کارت خوان در کرمانشاه ساماندهی شدند


مدیرکل سازمان امور مالیاتی کرمانشاه با بیان اینکه مهلت تعیین تکلیف دستگاه های کارت خوان پایان یافته است، گفت: بیش 23 هزار دستگاه کارتخوان در استان ساماندهی شد.

- به گزارش خبرگزاری فارس در کرمانشاه، عزیزاله عباسپور مدیرکل سازمان امور مالیاتی کرمانشاه در جمع اصحاب رسانه با توجه به اینکه از امروز، اول اسفندماه کارت خوان های که به سامانه مالیاتی متصل نشده اند غیرفعال شده اند، اظهار کرد: آخرین مهلت اتصال دستگاه های کارت خوان به پرونده های مالیاتی پایان بهمن ماه بود که این زمان به پایان رسیده و دیگر تمدید نمی شود، البته این روند برای کارت خوان های جدید ادامه دار است.

وی افزود: ساماندهی کارت خوان های قدیم به اتمام رسیده است و طبق قانون بانک مرکزی مکلف است که تمام دستگاه های کارت خوانی که به پرونده های مالیاتی متصل نشده را غیرفعال کند.

 مدیرکل سازمان امور مالیاتی کرمانشاه ادامه داد: تمامی مشاغل که دارای کارت خوان هستند باید پرونده مالیاتی تشکیل دهند و به عنوان موعدی جدید تا پایان خردادماه سال جدید اظهارنامه مالیاتی خود را به امور مالیاتی تحویل دهند تا از معافیت مالیاتی برخوردار باشند.

وی تصریح کرد: کسانی که کارت خوان جدید می گیرند همان روز می تواند دستگاه خود را به حوزه پرونده مالیاتی وصل کنند و محدودیت زمانی فعلا ند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 23 هزار کارت خوان در کرمانشاه ساماندهی شدند

بیش از 23 هزار کارت خوان در کرمانشاه ساماندهی شدند