مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 13:422022-02-20سياسي

درخواست دلخوش از رییس مجلس برای بررسی عینا مصوبات کمیسیون تلفیق در صحن علنی مجلس


عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401 مجلس شورای اسلامی از رییس مجلس خواست تا مصوبات کمیسیون تلفیق بودجه 1401 عینا ملاک بررسی آن در صحن علنی قرار گیرد.

- عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401 مجلس شورای اسلامی از رییس مجلس خواست تا مصوبات کمیسیون تلفیق بودجه 1401 عینا ملاک بررسی آن در صحن علنی قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید کاظم دلخوش اباتری در جلسه علنی امروز (یکشنبه ) مجلس شورای اسلامی با استناد به اصول 3، 20 و 29 و.

قانون اساسی در قالب درخواستی از رییس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به اینکه وارد بررسی لایحه بودجه شده ایم، از شما و آقای حاجی بابایی درخواست می کنم که به این نکته دقت شود که برخی تبصره ها و بندهای لایحه بودجه بعد از تصویب در کمیسیون تلفیق دچار تغییراتی شده اند، کما اینکه در بند (ز) تبصره 1 که در مورد درصد سهم دستگاه های اجرایی بوده، پیشنهاداتی مطرح و تصویب شد و قرار بود در صحن برای اجرا و تبدیل مطرح شود و از محل بند (ی) نیز برای آنها پیش بینی کردیم.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه لایحه بودجه دولت عینا ثبت و در صحن قرائت شده است، تصریح کرد: در این لایحه درصد سهم دستگاه ها که در کمیسیون تلفیق تصویب شده یا در رابطه با مصوبات این کمیسیون درخصوص وضعیت ارز ترجیحی در تبصره 16 و تبصره 1 نیامده است، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست دلخوش از رییس مجلس برای بررسی عینا مصوبات کمیسیون تلفیق در صحن علنی مجلس

درخواست دلخوش از رییس مجلس برای بررسی عینا مصوبات کمیسیون تلفیق در صحن علنی مجلس