مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 13:172022-02-20فناوري

اینترنت ایران سریع تر از افغانستان، پاکستان و ترکمنستان


سرعت اینترنت موبایل ایران اگرچه از کشور افغانستان 60 پله بالاتر است، اما از همسایه های دیگرش از جمله، امارات، قطر و عربستان، پایین تر است.

- سرعت اینترنت موبایل ایران اگرچه از کشور افغانستان 60 پله بالاتر است، اما از همسایه های دیگرش از جمله، امارات، قطر و عربستان، پایین تر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در یک هفته گذشته، بر سر سرعت اینترنت در ایران جنجال های زیادی به پا شد، بیشتر از این جهت که اینترنت ایران با کشور افغانستان مقایسه شده بود، زیرا مسوولان حوزه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هم اذعان دارند که مقایسه سرعت اینترنت افغانستان و ایران پرداخته و اشاره کرد که اینترنت ایران با افغانستان برابر نیست و حتی 100 پله بالاتر است، به خبر یکی از رسانه ها برمی گردد که گفته بود سرعت اینترنت در ایران، هم رده با افغانستان شده و این خبر، وزیر ارتباطات با به واکنش واداشت، اما اگر بخواهیم یک پله بالاتر نگاه کنیم، باید ببینیم از ابتدا چرا اینترنت ایران باید با افغانستان مقایسه شود.

اگر افغانستان به عنوان یکی از کشورهای همسایه ایران، مورد مقایسه قرار گرفته، باید دید سرعت اینترنت در همسایه های دیگر ایران چقدر است.

بدین ترتیب به وب سایت اسپیدتست (Speedtest) که شاخص های جهانی اینترنت را در کشورها بررسی می کند و به تازگی آخرین آمار مربوط به ماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینترنت ایران سریع تر از افغانستان، پاکستان و ترکمنستان

اینترنت ایران سریع تر از افغانستان، پاکستان و ترکمنستان