مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 13:122022-02-20حوادث

الحاق 3 خودروی مکانیزه ثبت تخلفات به تجهیزات البرز


سرپرست پلیس راهور استان البرز از الحاق 3 خودروی مکانیزه ثبت تخلفات و 5 دوربین نظارتی به تجهیزات ثبت جرایم رانندگی خبر داد.

- ، سرهنگ حمدالله رحمتی پور ظهر یکشنبه در اظهار داشت: روز گذشته در مراسمی با حضور سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز و چپردار رییس شورای شهر، مهندس سیرایی شهردار کلان شهر کرج و سایر مسئولان حوزه ترافیک در سالن جلسات شهرداری، 5 دستگاه دوربین نظارتی، سه خودروی مکانیزه ثبت تخلفات ساکن و یک دستگاه دوربین ثبت سرعت به تجهیزات ثبت جرایم رانندگی در شهر کرج ملحق شد.

وی افزود: با توجه به رشد استفاده از وسایل نقلیه شخصی و تراکم حاصل از آن متأسفانه مشاهده می شود رانندگان بدون توجه به موقعیت مکانی وسیله نقلیه اقدام به توقف کرده و باعث سلب آسایش و ایمنی تردد سایر همشهریان می شوند.

سرپرست پلیس راهور استان البرز گفت: در همین راستا پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز با بکارگیری خودروهای مکانیزه ثبت تخلفات در شهر کرج و اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات ساکن در صدد کاهش مشکلات به وجود آمده است.

سرهنگ رحمتی پور از به کارگیری 3 خودروی مکانیزه ثبت تخلفات ساکن خبر داد و گفت: در حال حاضر چهار خودروی ثبت تخلفات ساکن در کرج وجود دارد که خودروهای ثبت مکانیزه تخلفات با تردد در معابر شلوغ و مناطق مرکزی شهر اقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحاق 3 خودروی مکانیزه ثبت تخلفات به تجهیزات البرز

الحاق 3 خودروی مکانیزه ثبت تخلفات به تجهیزات البرز