مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 11:122022-02-20سياسي

مهلت ثبت نام در یازدهمین جایزه «شهید علی محمدی» تمدید شد


یازدهمین «جایزه علی محمدی» سال 1401 به رساله های برتر دکتری فیزیک اعطا می شود که مهلت ثبت نام آن تا دهم اسفندماه تمدید شد.

- ، پژوهشگاه دانش های بنیادی با همکاری انجمن فیزیک ایران از سال 1390 به رساله های برتر دکتری فیزیک که در داخل کشور تهیه شده باشند جایزه ای به نام جایزه علیمحمدی اعطا می کند.

این جایزه به پاس خدمات علمی و دانشگاهی شهید دکتر مسعود علیمحمدی استاد فقید دانشگاه تهران و اولین دانش آموخته دکتری فیزیکِ داخل کشور، از جمله نقش مؤثرش در زیرساخت علمی پژوهشگاه دانش های بنیادی و تلاش های وی برای برپایی تحصیلات تکمیلی در ایران، به نام او نامگذاری شده است.

این جایزه در سال 1401 به رساله های دکتری برگزیده در رشته فیزیک که در داخل کشور تهیه شده و طی سال های 1397 الی 1400 مرحله دفاع را گذرانده باشند، اعطا می شود.

برای ورود به مرحله داوری، لازم است کارهای پژوهشی انجام شده در دوره دکتری و رساله حاصل از آن، به تشخیصِ حداقل سه عضو هیئت علمیِ استادیار به بالا، که استاد راهنمای رساله دکتری نیز یکی از آنان است، به عنوان رساله ممتاز شناخته شده باشد.

نامزدی هر شرکت کننده باید کتباً توسط استاد راهنما با ذکر اطلاعات مربوط به متقاضی، دلایل، مستندات، و مقالات مستخرج از رساله اعلام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت نام در یازدهمین جایزه «شهید علی محمدی» تمدید شد

مهلت ثبت نام در یازدهمین جایزه «شهید علی محمدی» تمدید شد