مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 10:272022-02-20اقتصادي

جزییات لایحه افزایش نرخ بلیت وسایل حمل و نقل عمومی اعلام شد


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران جزییات لایحه افزایش نرخ کرایه وسایل حمل و نقل عمومی را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، سیدمجتبی شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در صحن امروز شورای شهر درباره لایحه تعیین نرخ بلیت حمل و نقل عمومی در تهران برای سال 1401 اظهار داشت: جلسه ای را با کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران برگزار کردیم و به توافق افزایش حداکثر 25 درصد برای کرایه های وسایل حمل و نقل عمومی در سال آینده رسیدیم.

وی افزود: دراین لایحه برای مترو، اتوبوس و تاکسی ساختار کلی قیمت گذاری نرخ را تغییر اساسی ندادیم ولی مواردی را در مورد الزامات اجرایی مدنظر قرار دادیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: با افزایش 25 درصدی نرخ بلیت مترو، بلیت تک نفره داخل شهری از 2000 به 2500 تومان افزایش می یابد و بلیت تک سفره خط هشتگرد به 7500 تومان می رسد و بلیت تک سفره فرودگاه از 10 هزار تومان 12500 تومان خواهد شد.

شفیعی گفت: تخفیفاتی را که پیش از این در مورد بلیت حمل و نقل عمومی داشتیم همچنان مورد توجه قرار گرفت و 5 درصد تخفیف برای کل سال جهت شخصی سازی و به نام کردن بلیت ها پیش بینی شد همچنین 5 درصد تخفیف برای خرید غیرحضوری از طریق اپلیکیشن در نظر گرفته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات لایحه افزایش نرخ بلیت وسایل حمل و نقل عمومی اعلام شد

جزییات لایحه افزایش نرخ بلیت وسایل حمل و نقل عمومی اعلام شد