مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 08:022022-02-20اقتصادي

همکاری های علمی و فناورانه دانشگاه تبریز و مجتمع مس آذربایجان گسترش می یابد


با تمدید تفاهمنامه همکاری بین دانشگاه تبریز و مجتمع مس آذربایجان(مجتمع مس سونگون) بر گسترش همکاری علمی و فناورانه تاکید شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی با تمدید تفاهمنامه همکاری بین دانشگاه تبریز و مجتمع مس آذربایجان(مجتمع مس سونگون) بر گسترش همکاری علمی و فناورانه تاکید شد.

صفر نصرالله زاده، رییس دانشگاه تبریز در دیدار با جهانگیر رضوی، مدیر مجتمع مس آذربایجان (مجتمع مس سونگون)، همکاری دانشگاه تبریز با مس سونگون را مصداق ارتباط متقابل دانشگاه با صنعت و جامعه توصیف کرده و اظهار کرد: فلسفه ی وجودی دانشگاه، صنعت و کشاورزی بهبود سطح زندگی جامعه است و دانشگاه ها باید نگاه حل المسائلی به مسائل جامعه داشته باشند و به ارائه ی راهکار علمی و عملی جهت حل مسائل جامعه بپردازند.

وی ضمن اشاره به توانمندی های متعدد دانشگاه تبریز در زمینه ی اساتید مجرب در همه ی رشته ها و آزمایشگاه های مجهز و معتمد افزود: امیدواریم زمینه ی بهره مندی از پتانسیل غنی اساتید مجرب در همه رشته ها و آزمایشگاه.

های مجهز و معتمد در دانشگاه تبریز در امور مرتبط با معادن استان و صنایع تبدیلی و پایین دستی فراهم شود تا موجب اعتلای علمی و فناوری دانشگاه و شکوفایی اقتصادی و اجتماعی استان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری های علمی و فناورانه دانشگاه تبریز و مجتمع مس آذربایجان گسترش می یابد

همکاری های علمی و فناورانه دانشگاه تبریز و مجتمع مس آذربایجان گسترش می یابد