مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 03:172022-02-19اقتصادي

برای 12 هزار و 500 خانه لوکس و 568 هزار خانه خالی قبض مالیاتی صادر کردیم


سازمان امور مالیاتی در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازدیوان محاسبات مبنی بر صفر بودن عملکردها در اجرای مالیات خانه های خالی و گران قیمت، اعلام کرد که این سازمان طبق قوانین به تکالیف خود عمل کرده و برای 12 هزار و 500 خانه لوکس و 568 هزار خانه خالی قبض مالیاتی صادر شده است.

- سازمان امور مالیاتی در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازدیوان محاسبات مبنی بر صفر بودن عملکردها در اجرای مالیات خانه های خالی و گران قیمت، اعلام کرد که این سازمان طبق قوانین به تکالیف خود عمل کرده و برای 12 هزار و 500 خانه لوکس و 568 هزار خانه خالی قبض مالیاتی صادر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دیوان محاسبات به تازگی در گزارشی به بررسی اجرای قانون بودجه سال جاری در 10 ماهه پرداخته است.

در گزارش دیوان محاسبات آمده است که علی رغم تعیین پایان بهمن ماه به عنوان آخرین مهلت واریز مالیات واحدهای مسکونی گران قیمت در قانون بودجه، تحقق آن تا پایان دی ماه همچنان صفر درصد بوده و به طور مشابه میزان وصول مالیات بر واحدهای مسکونی خالی از سکنه نیز به دلیل تصویب نشدن آیین نامه اجرایی آن فاقد وصولی است.

اقدامات سازمان مالیاتی برای مالیات خانه های لوکس در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازدیوان محاسبات، سازمان امور مالیاتی اعلام کرد که در خصوص مالیات بر واحدهای مسکونی و باغ ویلاهای گران قیمت، بالغ بر 12 هزار و 500 واحد مسکونی مشمول مالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای 12 هزار و 500 خانه لوکس و 568 هزار خانه خالی قبض مالیاتی صادر کردیم

برای 12 هزار و 500 خانه لوکس و 568 هزار خانه خالی قبض مالیاتی صادر کردیم