مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 00:072022-02-19سياسي

آغاز پیش ثبت نام متقاضیان سفر به عتبات عالیات


معاون عتبات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه نتیجه پیش ثبت نام و پذیرفته شدگان برای اعزام در عتبات نوروزی تا روز 10 اسفند ماه اعلام می شود، تصریح کرد: - پیش ثبت نام عتبات نوروزی در این دوره برای اعزام ها در بازه زمانی 24 اسفند ماه 1400 تا 8 فروردین ماه 1401 انجام می گیرد.

معاون عتبات سازمان حج و زیارت گفت: آغاز پیش ثبت نام متقاضیان سفر به عتبات عالیات برای نوروز از امروز 30 بهمن ماه آغاز شده و تا پایان روز جمعه ششم اسفند ماه ادامه دارد و این مهم به منظور آگاهی از استقبال متقاضیان و برنامه ریزی هر چه بهتر برای تشرف این عزیزان انجام می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، حجت الاسلام والمسملین صحبت الله رحمانی روز شنبه افزود: این برنامه ریزی ها به جهت فراهم شدن هرچه بهتر بحث زیرساخت ها در حوزه های اسکان، حمل و نقل، تغذیه و تدارکات و غیره مدنظر قرار دارد.

معاون عتبات سازمان حج و زیارت در خصوص اعزام های زمینی عتبات عالیات اظهار کرد: از زمان تعطیلی سفرهای عتبات عالیات که بدلیل بیماری کرونا صورت گرفته بود سفرهای زمینی بازگشایی نشده و فقط از سه ماه قبل اعزام های دوطرفه هوایی و اعزام های یک طرف هوایی و بازگشت زمینی انجام گرفته است.

به گفته وی، توسط سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق رایزنی های لازم صورت پذیرفته که بنابر اظهار نظر بعضی از مقامات عراقی موضوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پیش ثبت نام متقاضیان سفر به عتبات عالیات

آغاز پیش ثبت نام متقاضیان سفر به عتبات عالیات