مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 00:072022-02-19سياسي

صمت پیشران، صمت تمدن ساز


کارشناس روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) در یادداشتی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر ضرورت افزایش تلاشها در مسیر خنثی سازی تحریم ها، - کارشناس روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) در یادداشتی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر ضرورت افزایش تلاشها در مسیر خنثی سازی تحریم ها، برنامه های تحولی این وزارتخانه را عاملی برای خنثی سازی خدعه های دشمنان و بدخواهان نظام دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در یادداشت محسن احمدی مقدم آمده است: بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم آذربایجان از ابعاد و زوایای گوناگون مورد تحلیل صاحب نظران قرار گرفته و خواهد گرفت اما آنچه که نگارنده در این یادداشت بر آن تأکید دارد، بخشی از سخنان ایشان در توصیه و سفارش به جوانانی است که دفتر حیات سیاسی و اجتماعی خود را در گام دوم انقلاب اسلامی تورق می کنند.

سفارش من به جوانهای عزیزمان این است که امروز ببینند دشمن در چه خطی حرکت می کند، دشمن چه چیزی را هدف گرفته، نقطه مقابل آن را عمل کنند و حرکت کنند.

با نگاه من، آن طور که بنده اوضاع را مشاهده می کنم، دشمن ملت را هدف گرفته، افکار عمومی را هدف گرفته، فکر جوانها را هدف گرفته؛ میلیاردها دلار دارند خرج می کنند، در این اتاقهای فکرشان -به اصطلاحِ خودشان اتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صمت پیشران، صمت تمدن ساز

صمت پیشران، صمت تمدن ساز