مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 22:322022-02-19ورزشي

ترکیب نهایی تیم های ملی پومسه مشخص شد


فدراسیون تکواندو در فاصله یک روز به برگزاری مراسم رییس جدید، ترکیب تیم ملی پومسه را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان را اعلام کرد.

- ، رقابتهای انتخابی تیم ملی پومسه در مدت کمتر از 12 روز برگزار شد و ترکیب تیم ملی را برای حضور در دو رویداد مهم را اعلام کرد.

این در حالیست که مهلت ثبت نام برای حضور در رقابتهای قهرمانی جهان 19 اسفندماه به پایان می رسد.

بر اساس خبری که روی سایت فدراسیون تکواندو پومسه منتشر شده، در گروه مردان حسین یوسفی (مازندران)، یاسین وکیلی (اصفهان)، امیررضا مهربان (تهران)،علی سلمانی (اصفهان)، نادر خدامرادی (تهران)، هادی ترکاشوند (اصفهان)، محمدامین حبیب زاده (اصفهان) و مرتضی زنده دل (مازندران) در گروه مردان، نرگس بلغند (اصفهان)، فاطمه سلمانی زاده، مرجان سلحشوری (هر دو ازاصفهان)،آتوسا فرهمند (البرز)، حنانه احمدی (مازندران) و یاسمن لیموچی (اصفهان) در گروه زنان در بخش انفرادی ترکیب تیم ملی را در مسابقات قهرمانی جهان و در بخش انفرادی تشکیل می دهند.

ضمن اینکه در بخش تیمی و در رده سنی کمتر از 14 سال، بهداد نقی یی (تهران) به همراه زینب شهریاری (البرز)، در رده سنی 15 تا 17 سال امیرعلی علیزاده (مازندران) و فاطیما رفیعی (اصفهان)، در رده سنی 18 تا 30 سال علی سهرابی (تهران) و مرجان تاجی رستم آبادی (اصفهان)، در رده سنی بالای 31 سال حمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیب نهایی تیم های ملی پومسه مشخص شد

ترکیب نهایی تیم های ملی پومسه مشخص شد