مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 21:072022-02-19سياسي

تبریک مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به گلعلی بابایی به خاطر افتخارات اخیر


مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به خاطر موفقیت های اخیر گلعلی بابایی، نویسنده سرشناس دفاع مقدس پیام تبریکی صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، موفقیت های اخیر گلعلی بابایی، نویسنده سرشناس دفاع مقدس در دستیابی به جوایز دو جشنواره ادبی را در پیامی تبریک گفت.

متن کامل این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم ن وَالْقَلَمِ وَ مَا یَسْطُرُونَ استاد ارجمند و نویسنده گرامی جناب آقای گلعلی بابایی سلام علیکم؛ بدون تردید نویسندگان متعهد، روایتگران امین و صادق در جهاد تبیین هستند.

آنها بی قرار در مدار رویدادهای تاریخ مشعشع دفاع مقدس می کاوند تا جان های تشنه دانستن را سیراب و روایت دقیق، مستند و مستدل آن دوره پرحماسه را به سرانجام برسانند.

در این میان دلاورانی که دیروز در سنگر دفاع نظامی از ایران اسلامی و امروز در سنگر دفاع فرهنگی، به تبیین و ترویج ارزش های والای دفاع مقدس در حال تلاش هستند، اجری مضاعف خواهند داشت.

  پژوهشگران وفادار به ارزش های به یادگار مانده از دفاع مقدس ملَت ایران و شهدای گرانقدر، طلایه داران تولید قدرت نرم برای اهداف گام دوَم انقلاب اسلامی در فضای جنگ روایت و تحریف هستند که همواره با مجاهدت خود، وقایع درس آموز دفاع مقدس را با صداقت و معنویت درهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریک مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به گلعلی بابایی به خاطر افتخارات اخیر

تبریک مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به گلعلی بابایی به خاطر افتخارات اخیر